Polityka prywatności
Poniższy dokument zawiera zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych Klientów Sklepu internetowego www.manufakturagrezow.pl . Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest MANUFAKTURA GRĘZÓW, MARCIN POPEK ul. Niepodległości 12/15, 08-110 Siedlce
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego zamówienia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- odbiorcami
Twoich danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji
złożonego przez Ciebie zamówienia:
– podmioty obsługujące płatność: Przelewy24, PayPal, wybrany przez Ciebie bank w przypadku tradycyjnego przelewu na konto Manufaktura Gręzów
– podmioty obsługujące dostawę: Poczta Polska
– podmioty obsługujące technologię sklepu internetowego: WordPress
– podmioty obsługujące hosting oraz pocztę e-mail: hekko.pl
– księgowość Manufaktura Gręzów - Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak to tylko będzie niezbędne, aby zabezpieczyć Twoje prawa lub do momentu żądania ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych skieruj do nas na adres mailowy: pracownia@manufakturagrezow.pl
- posiadasz prawo do żądania od administratora (Manufaktura Gręzów) dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych
- masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak, jeśli odmówisz, nie będziemy mieli możliwości przyjęcia i realizacji Twojego zamówienia oraz świadczenia Tobie naszych usług
-
Przetwarzanie
danych osobowych
1.Akceptując niniejszy Regulamin Kupująca/Kupujący sklepu internetowego manufakturagrezow.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, określane jako „RODO” lub ”Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych” oraz przepisów rozdziału 4 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Manufaktura Gręzów zastrzega sobie prawo do wysyłania na podane przez Kupującą/Kupującego adresy poczty elektronicznej wiadomości związanych z obsługą zamówień, zapytań oraz wszystkich innych, mających związek z zakresem świadczonych usług.
3.O ile Użytkownik (w tym również Kupujący) sklepu internetowego www.manufakturagrezow.pl wyraził osobną zgodę MANUFAKTURA GRĘZÓW zastrzega sobie prawo do wysyłania na podane przez Użytkownika (w tym również Kupującego) adresy poczty elektronicznej informacji handlowych.
4. Zakres i cel przetwarzanych danych osobowych wynika z treści Polityki Prywatności firmy, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
5. Kupujący oświadcza, iż został poinformowany o celu oraz zakresie przetwarzania danych osobowych oraz o prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawie ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawie do cofnięcia zgody oraz prawie do przenoszenia danych.
Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (e-mail:pracownia@manufakturagrezow.pllub Manufaktura Gręzów, ul. Południowa 60 , 08-130 Gręzów). W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
REGULAMIN
§1
Definicje
1.
Adres pocztowy –
imię i nazwisko lub nazwa instytucji, ulica, numer budynku, numer
mieszkania lub lokalu; kod pocztowy oraz miejscowość.
2. Adres reklamacyjny:Manufaktura Gręzów ul. Południowa 60
08-130 Gręzów
3.
Cennik dostaw –
znajdujące się pod
adresem manufakturagrezow.pl/dostawa
zestawienie dostępnych
rodzajów dostawy i ich kosztów.
4.
Dane kontaktowe:
Manufaktura
Gręzów ul.
Południowa 60
08-130 Gręzów
e-mail: pracownia@manufakturagrezow.pl
telefon: 696128053
5. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem manufakturagrezow.pl/dostawa
6. Dowód zakupu – rachunek wystawiony zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
7. Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
8. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
9. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
10. Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
11. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
12. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
13. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
14. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
15. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
16. Platforma internetowa ODR – unijny serwis internetowy działający na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE i dostępny pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr
17. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem manufakturagrezow.pl/platnosc
18. Podmiot uprawniony – podmiot uprawniony do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami.
19. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
20. Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
21. Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
22. Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.
23. Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
24. Rejestr UOKiK – rejestr podmiotów uprawnionych prowadzony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku z późniejszymi zmianami i dostępny pod adresem:https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
25. Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
26. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.manufakturagrezow.pl, za pośrednictwem, którego Kupujący może złożyć zamówienie.
27. Sprzedający:
Marcin Popekul. Niepodległości 12/1508-110 SiedlceNIP: 8212549315 / REGON: 365261947
KONTO BANKOWE: 87 1140 2004 0000 3302 7640 4806 mBank
28.
System –
zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i
oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także
wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za
pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego,
potocznie określany Internetem.
29.
Termin realizacji –
podana na karcie
produktu liczba
godzin lub dni roboczych.
30.
Umowa –
umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w
rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w
przypadku Konsumentów i
umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia
23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
31.
Wada –
zarówno wada
fizyczna,
jak i wada
prawna.
32.
Wada fizyczna –
niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli
rzecz:
a. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju
powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający
z okoliczności lub przeznaczenia;
b. nie ma właściwości, o
których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,
c.
nie nadaje się do celu, o
którym Konsument poinformował Sprzedającego przy
zawarciu umowy, a Sprzedający nie
zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d.
została Konsumentowi wydana
w stanie niezupełnym;
e. nie ma ona właściwości, o której
zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która
wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności
gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy
sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia
odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba
że Sprzedający zapewnień
tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie
mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o
zawarciu umowy,
albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
33.
Wada prawna –
sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej
albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli
ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z
decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
34.
Zamówienie –
oświadczenie woli Kupującego złożone
za pośrednictwem sklepu określające
jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów;
rodzaj dostawy;
rodzaj płatności; miejsce
wydania rzeczy,
dane Kupującego a
zmierzające bezpośrednio do
zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
§2 Warunki ogólne
1.
Umowa zawierana
jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym
regulaminem.
2.
Miejsce wydania rzeczy musi
znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3.
Sprzedający jest
zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać
rzeczy wolne od wad.
4. Wszystkie
ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone
są̨ w polskiej walucie i są̨ cenami brutto (zawierają̨ podatek
VAT). Ceny produktów nie
zawierają kosztu dostawy,
który określony jest w cenniku
dostaw.
5. Wszelkie
terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu
cywilnego,
czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego
dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne
zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w
którym to zdarzenie nastąpiło.
6. Kupujący może
skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w
celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia.
W tym celu Kupujący
powinien
podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego
konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych
przez Kupującego,
który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed
niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma
w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji
danych oraz usuwania konta w sklepie.
7.
Sprzedający stosuje
się do kodeksu
dobrych praktyk.
8. Kupujący zobowiązany
jest do:
a.a. niedostarczania i nieprzekazywania treści
zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących
przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne
prawa osób trzecich,
a.b. korzystania ze sklepu w sposób nie
zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie
określonego oprogramowania lub urządzeń,
a.c. niepodejmowania
działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach sklepu
niezamówionej informacji handlowej (spam),
a.d. korzystania ze
sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących oraz dla
Sprzedającego,
a.e. korzystania a wszelkich treści
zamieszczonych w ramach sklepu jedynie w zakresie własnego użytku
osobistego,
a.f. korzystania ze sklepu w sposób zgodny z
przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
prawa, postanowieniami regulaminu, a także z ogólnymi zasadami
netykiety.
§3 Zawarcie umowy i realizacja
1.
Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę.
2. W celu
złożenia zamówienia Kupujący powinien
wykonać co najmniej następujące czynności, z których część
może być wielokrotnie powtarzana:
a. dodanie
do koszyka produktu;
b.
wybór rodzaju dostawy;
c.
wybór rodzaju płatności;
d.
wybór miejsca
wydania rzeczy;
e.
złożenie w sklepie zamówienia poprzez
użycie przycisku „Kupuję
i płacę”.
3. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje
z chwilą
złożenia zamówienia.
4. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego
za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego
przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych
po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na
koncie Sprzedającego,
co powinno nastąpić w terminie 7 dni od złożenia zamówienia,
chyba że Konsument nie
był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował
o tym Sprzedającego.
5. Zawarcie umowy z Klientem następuje
z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego,
o czym informuje on Klienta w
terminie do 48 godzin od
złożeniazamówienia.
6. Realizacja zamówienia Klienta płatnego
za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy,
a zamówienia płatnego
przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych
po zawarciu umowy i
zaksięgowaniu wpłaty Klienta na
koncie Sprzedającego.
7. Realizacja zamówienia Klienta może
być uzależniona od dokonania wpłaty całości
wartości zamówienia lub
zgody Sprzedającego na
wysłanie zamówienia za
pobraniem (płatnego przy odbiorze).
§4 Prawo do odstąpienia od umowy
1. Konsumentowi,
przysługuje na podstawie art. 27 Prawa
konsumenckiego prawo
do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania
przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w art. 33, art. 34 Prawa
konsumenckiego.
2. Termin
odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni
od momentu wydania rzeczy,
a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem.
3. Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy Konsument zobowiązany
jest przesłać na adres e-mail pracownia@manufakturagrezow.pl lub w
innej formie zgodnej z Prawem
konsumenckim.
4. Sprzedający niezwłocznie
potwierdzi Konsumentowi na
e-mail (podany przy zawieraniu umowy i
inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie
oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W
przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest
uważana za niezawartą.
6. Konsument ma
obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego
upływem.
7. Konsument odsyła
rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny
koszt.
8. Konsument nie
ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są
zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na
spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu
prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub
przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust.
1 i art. 21 ust. 1. Prawa
konsumenckiego.
9. Konsument ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej
przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy.
10. Sprzedający niezwłocznie,
nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci
Konsumentowi wszystkie
dokonane przez niego płatności, w tym koszty
dostarczenia Konsumentowi rzeczy,
a jeżeli Konsument wybrał
sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie
zwróci Konsumentowi dodatkowych
kosztów zgodnie z art 33 Prawa
konsumenckiego.
11. Sprzedający dokonuje
zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności,
jakiego użył Konsument,
chyba że Konsument wyraźnie
zgodził się na inny sposób płatności,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami.
12. Sprzedający może
wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do
chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
Konsumenta dowodu
jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
13. Konsumentowi zgodnie
z art 38 Prawa
konsumenckiego nie
przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem
świadczenia jest
rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
§5 Rękojmia
1. Sprzedający na
podstawie art. 558§1 Kodeksu
cywilnego całkowicie
wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z
tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
2.
Sprzedający ponosi
odpowiedzialność wobec Konsumenta na
zasadach określonych w art. 556 Kodeksu
cywilnego i
kolejnych za wady (rękojmia).
3. W
przypadku umowy z Konsumentem, jeżeli wada
fizyczna została
stwierdzona przed upływem roku od momentu
wydania rzeczy,
przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia
niebezpieczeństwa na Konsumenta.
4.
Konsument, jeżeli
rzecz sprzedana ma wadę,
może:
a. złożyć
oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć
oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
chyba,
że Sprzedającyniezwłocznie
i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni
rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak
rzecz była już wymieniona lub naprawiana
przez Sprzedającego albo Sprzedający nie
uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub
usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub
usunięcia wady.
5. Konsument,
może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia
wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany
rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do
zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze
sposobem proponowanym przez Sprzedającego,
przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także
bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie
narażałby Konsumenta inny
sposób zaspokojenia.
6. Konsument nie
może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7.
Konsument jeżeli
rzecz sprzedana ma wadę, może również:
a. żądać
wymiany rzeczy na wolną od wad;
b. żądać
usunięcia wady.
8.
Sprzedający jest
obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć
wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Konsumenta.
9. Sprzedający może
odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta,
jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób
wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z
drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową
wymagałoby nadmiernych kosztów.
10.
Konsument,
który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na
koszt Sprzedającego dostarczyć
rzecz wadliwą na adres
reklamacyjny.
W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest
upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i
niebezpieczeństwo Sprzedającego.
11. Koszty
wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający.
12. Sprzedający obowiązany
jest przyjąć od Konsumenta rzecz
wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od
umowy.
13. Sprzedający w
terminie 14 dni ustosunkuje się do opartych o art. 5615 kodeksu
cywilnego:
oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny, żądania wymiany rzeczy
na wolną od wad, żądania usunięcia wady. Sprzedający w
terminie trzydziestu dni (art. 7a prawa
konsumenckiego)
ustosunkuje się do każdego innego oświadczenia Konsumenta,
którego nie dotyczy określony w kodeksie
cywilnym termin
czternastu dni. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za
uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
1. Administratorem
baz danych osobowych przekazywanych
przez Konsumentów sklepu jest Sprzedający.
2. Sprzedający zobowiązuje
się̨ do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie
danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o
świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002
roku. Kupujący podając
przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża
zgodę̨ na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w
celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma
w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji
oraz usuwania swoich danych osobowych.
3. Szczegółowe
zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały
opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem:
manufakturagrezow/politykaprywatnosci
§7 Postanowienia końcowe
1. Żadne
z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia
praw Kupującego.
Nie może być́ również̇ w ten sposób interpretowane, gdyż̇ w
przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z
obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje
bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce
zakwestionowanego przepisu regulaminu.
2. O
zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą
powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji
lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej
na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany
wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego
stanu prawnego.
3. Aktualna
wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w
zakładce regulamin (manufakturagrezow/regulamin). W trakcie
realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki
posprzedażowej Kupującego obowiązuje
regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za
wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna
go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o
wyborze aktualnego jako obowiązującego.
4. W
sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨
odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne,
jeśli Konsument wyrazi
taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego
przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu
przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji
Handlowej. Konsument może
również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod
przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów np. za
pośrednictwem unijnej platformy
internetowej ODR lub
dokonując wyboru dowolnego podmiotu
uprawnionego spośród
znajdujących się w rejestrze
UOKiK. Sprzedający oświadcza
zamiar i wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu
konsumenckiego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sad właściwy
miejscowo i rzeczowo.
Dostawa i Zwroty
DOSTAWA
Zakupione produkty wysyłane są najpóźniej do 7 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Manufaktura Gręzów – Marcin Popek . Produkty wysyłane są pocztą polską lub przesyłką kurierską, koszt przesyłki uzależniony jest od wielkości paczki.
ZWROTY
Zwrotu lub wymiany zakupionego towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, odsyłając go na adres pracowni:
Marcin Popek, 08-130 Gręzów u. Południowa 60
Wszystkie produkty mogą różnić się od tych na zdjęciach. ( barwa skóry, naturalne skazy itp. ) Każdy kawałek skóry jest inny, dlatego Kupujący musi mieć świadomość, że jest to rzemiosło wykonywane ręcznie i nie będzie dwóch takich samych produktów.
Pamiętaj, że:
- na dokonanie zwrotu lub jego wymianę Kupujący ma 14 dni
- podstawowym warunkiem wymiany produktu jest jego idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania produktu uniemożliwiają wymianę bądź zwrot
- pieniądze za zwrócony towar Kupujący otrzyma przelewem na wskazane konto w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu,
- przy wymianie lub zwrocie towaru Kupujący pokrywa koszty odesłania
- Manufaktura Gręzów pokrywa koszty wysyłki towaru wymienionego